Horts Urbans a Baró de Viver

Veïns i Veïnes del barri,

Us presentem un projecte especialment estudiat per la gent gran del nostre barri, feu-ne difusió entre els vostres coneguts…

Sorteig de 34 parcel·les d’hort urbà a l’Hort Baró de Viver, a Sant Andreu

horts-urbans

El termini d’inscripcions per optar a una de les 34 parcel·les s’ha ampliat fins al 28 de febrer. La llista d’adjudicataris es farà pública el 18 de març.

L’Ajuntament inicia el procés per a l’adjudicació de 34 parcel·les d’hort urbà a l’Hort Baró de Viver, i la creació d’una llista d’espera oficial per a tots els interessats residents al districte de Sant Andreu. El termini d’inscripcions s’ha ampliat fins al 28 de febrer, mentre que el 5 de març es publicarà la llista d’admesos i el 18 de març es farà pública la llista d’adjudicataris.

Les parcel·les seran adjudicades mitjançant un sorteig públic de la llista d’admesos. El reglament de règim intern i de funcionament dels Horts Urbans es podrà consultar al tauler d’anuncis de l’OAC (Oficina d’Atenció al Ciutadà) del Districte.

Les 34 parcel·les quedaran distribuïdes de la següent manera:

  • 16 parcel·les per a persones empadronades als barris de Baró de Viver i Bon Pastor.
  • 16 parcel·les per a persones empadronades a la resta de barris del Districte.
  • 2 parcel·les per a entitats de persones en risc d’exclusió social.

Per accedir-hi cal:

  • Tenir 65 anys o més.
  • Estar capacitat físicament per el treball agrícola.
  • Fer la sol·licitud dins el període especificat més avall.
  • No haver estat anteriorment adjudicatari d’una parcel·la del Programa Horts Urbans.
  • No conviure al mateix domicili amb algú a qui ja s’hagi adjudicat una parcel·la.

Període i lloc d’inscripció

Fins al 28 de febrer de 2015 a l’OAC del districte de Sant Andreu, c/ Segre, 24-32.

Horari: dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 8:30 a 14:30h. Dijous de 8:30 a 20h.

Documents a portar per la inscripció

  • Instància de sol·licitud (Oficina d’Atenció al Ciutadà)
  • Certificat de convivència (Oficina d’Atenció al Ciutadà)
  • DNI i fotocopia.

Llista d’admesos

El 5 de març de 2015 es publicarà la relació d’admesos i exclosos al sorteig a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, c/ Segre, 24-32. S’obrirà un termini de reclamació del 5 al 9 de març de 2015.

Sorteig

El sorteig es realitzarà el 16 de març de 2015 a les 12 hores a la seu del Districte, Pl. Orfila, 1. Se sortejaran les 15 parcel·les pendent d’adjudicació i s’elaborarà una llista d’espera amb els no agraciats al sorteig.

Llista d’adjudicataris

El 18 de març es farà pública la llista d’adjudicataris al tauler d’anuncis de l’OAC del districte de Sant Andreu, c/Segre, 24-32. S’obrirà un termini de reclamacions fins al 21 de març mitjançant instància a l’OAC.

Acte d’adjudicació i signatures

El 23 de març a les 10 hores tindrà lloc l’acte de formalització del contracte i lliurament de claus a la seu del Districte, Pl. Orfila núm. 1. A la signatura de documents caldrà presentar l’original del DNI.

Incorporació a les parcel·les

Els adjudicataris podran accedir a l’ús de les parcel·les quan la construcció de l’hort estigui acabada i lliurada.

El Programa Horts Urbans compta amb el suport de l’Obra Social de “La Caixa”.

Desplaça cap amunt